OT Expirace bankovni karty

Úterý Červen 25 22:27:42 CEST 2013

Jo to u CS maji lepsi vychytavku, novou neposlou, pro tu se musi dojit
ale 2 stovky za to strhnou - uz 2 roky se chystam tam ucet zrusit ale
nejsou lidi a hlavne tam neni kde zaparkovat... A jeste poslou upominku
na zaporny zustatek s poplatkem nastesti jen 10Kc, jinak bych uz sedel -
no ktera banka ma jeste zpoplatneno vydavani novych karet???
Jinak taky myslim, ze to plati vcetne.