Re: OT : VMP, loď v CR

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Úterý Červen 25 12:36:06 CEST 2013

Standardní chorvatské papíry jsou národní pro plavbu ve výsostných
vodách Chorvatska (12nm od pobřeží nebo ostrovů), platí že ostatní
státy je mohou akceptovat.

Zatím jsem neslyšel že by s nima měl někdo problém.

Problémy nastávají u břehu, tedy v oblasti platnosti i toho
nejzákladnějšího povolení. Na volném moři je místa dost a nikdo tam
papíry nekontroluje.
Byť, jak jsem slyšel, pravděpodobnost srážky dvou lodí na otevřeném
moři je přímo úměrná součinu schopností obou kapitánů ;-)

Tomáš