DVB-T rozhlas versus DAB rozhlas

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 24 18:01:36 CEST 2013

Tak!  To bude ono....  výkonové  poměry FM VKV rozhlasu jsou někde jinde
než DVB-T.
To FM jede vzhledem k DVB-T úzkopásmově, takže stačí mnohem menší úrovně
pro stejný odstup s/š.
Zkoušel jsem prakticky příjem DVB-T v autě a použitelné je to tak do
15-20 km od vysílače ( Sušice )
Pak už to jenom kostičkuje a i když člověk zastaví, musí "hledat" místo,
kde to funguje.