[OT] Jedovatost plynu - bylo Pojistka Oxystop - princip a funkce

p petr.brandejs na orlik.cz
Pondělí Červen 24 12:24:53 CEST 2013

Takhle se likvidovala drubez pri ptací chripce - vysoké kontejnery s víkem,
do kterých se poustel kysl. uhlicitý, který se drzel po okraj kontejneru a
sypala se do toho drubez .... :-( Ano, CO2 není jedovatý, ale tím, ze je
tezsí, nez vzduch, vytesní z daného prostoru vzduch. Cloveka usmrtí jiz
koncentrace 10%. Je zajímavé, ze na rozdíl od CO se u CO2 neví proc. Vedci
mají jednu hypotézu: vyssí koncentrace CO2 v krvi výrazne zmení její pH,
která je u cloveka velmi nízká a tahle zmena zpusobí organizmu sok, který je
prícinou vlastne prudké otravy témer vsech orgánu vcetne mozku.. První u
citlivých lidí vlastne reaguje mozek, který se ohlásí tím, ze se odkrví a
cloveku klesne tlak.

Pekný den.

P.B.
----- Original Message -----
From: Marek Sembol
To: HW-news
Sent: Monday, June 24, 2013 11:01 AM
Subject: Re: [OT] Jedovatost plynu - bylo Pojistka Oxystop - princip a
funkce

Co ja vim, tak CO2 jedovaty neni, ale bez kysliku se dychat neco? neda:)
Takze pokud zavrete slepici do atmosfery CO2, tak ji rozhodne zabijete, ale
ne kvuli CO2, ale kvuli nedostatku O2. To muzete stejne dobre pouzit i
dusik, argon, ...
Ale zeby ty slepky tak na sprosto dusili se mi moc nezda. Bude to trvat
docela dlouho a moc hezka smrt to nebude (coz by mnohym vadilo)

Marek