[OT] Jedovatost plynu - bylo Pojistka Oxystop - princip a funkce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 24 11:27:49 CEST 2013

 24.6.2013, 11:25:02

Na ty slepky i jinou drubez, se CO2 opravdu pouziva. Je to levne,
snadno dostune, bezpecne a tela ani kontejnery nejsou kontaminovana nejakym jedem
ktery by eventuelne mohl komplikovat nasledne kroky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz