Pojistka Oxystop - princip a funkce

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Červen 24 10:01:58 CEST 2013

Oxid uholnaty je tazsi ako vzduch takze je dole.
Kedysi som pocul prihodu ktora tomu odpoveda.
Existuje jaskyna, do ktorej vosli nejaki badatelia so psom
Pes po nejakom case odpadol, im sa nestalo nic.
Az neskor sa prislo na to ze to sposobuje nedychatelny vzduch
do vysky cca 1m.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
Sent: Friday, June 21, 2013 10:57 PM
To: HW-news
Subject: Re: Pojistka Oxystop - princip a funkce

 21.6.2013, 22:32:01

No, nevim. Stalo se mi kdysi, ze jsem s nekolika kolegi spal v jiste dosti bidne ubytovne. Zatimco jsme byli v kine, u el. topidla kterym jsme pritapeli, se prepalila spirala a kousek zhaveho kovu nejak odletl na nedaleky slamnik, ktery nezacal horet, ale jen doutnat a coudit.
Kdyz jsme se vratili, doutnajici slamnik jsme vyhodili z okna a uhasili. Vyvetrali jsme, ale ne moc, nebot venku lehce mrzlo a jine topeni nez spalene elektricke nebylo a sli spat.
Shodou okolnosti, tomu ten vecer bylo tak, ze ja jedinej spal na dolni palande, kdezto ostatni na hornich.
Asi za hodinu, dve jsem se probudil, bylo mi hrozne zle, bolela mne hlava, chtelo se mi zvracet, mel jsem problemi s rovnovahou jak pri tezke opici, jen s tim rozdilem, ze jsem ten vecer vypil snad jedno pivo.
Nejak instinktivne jsem vytusil, ze prochazka na cerstvem vzducho by mohla pomoc. A taky ze jo, po pul hodine venku vsechny neprijemnosti zmizely.
Vratil jsem se zpet, vzbudil ostatni. Dost se memu stavu divili, nebot oni spaly normalne a nic jim nebylo. Presto jsem je ale premluvil k tentokrat dukladnemu vyvetrani.
Dodnes presne nevim, ceho jsem se tehdy nadejchal, ale muselo to souviset s coudicim slamnikem a byt to tezsi nez vzduch.
Rozhodne to ale nevypadalo tak, ze by pripadna smrt mela byt nejak prijemna.

Tahle prihoda by uz asi mela mit oznaceni OT, ale preci jen, je to k tematu vlakna a navic pricinou byla porucha elektrickeho topeni, tak snad laskavi ctenari prominou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz