OT: oprava pracky

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 22 02:11:33 CEST 2013

 22.6.2013, 1:56:55

par poznamek:
-obrazek nejde otevrit, strejda tvrdi ze neexistuje
- bubnen myslite skutecne buben, tedy to co se otaci ?
 ten tedy IMHO rozebiratelnej neni, nevim proc by mel.
 nebo nadrz, tedy to kde je voda ? U nasi 6let stare ardo jsem menil
 remen a nadrz ma po obvodu cca 30 docela bytelnych sroubu. Nezkousel
 jsem to, ale predpokladam, ze po jejich povoleni by slo bocni stenu
 nadrze sundat.
- jestli se na vasi pracku prodavaji loziska a gufera jako nahradni
dily, pak jiste jdou vymenit, pohledat muzete treba http://www.elektra-dvorak.cz/
-k cisteni; vodni kamen octem nebo kys. citronovou, organicke
materialy horkou sodou nebo NaOH.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz