kviz na piatok - ked neplati Kirchhoffov zakon

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 21 23:55:56 CEST 2013

Pointa je v tom, ze vzhladom na R a jemu prisluchajuce gnd tam tecie If+Ic'
a ten druhy je If+Ic''. Takze jedno jadro je na meranie Ic' a Ic''. V
druhom musis urobit jeden zavit, aby si to Ic vynuloval a dostanes If.

A.

Dňa 21. júna 2013 23:30, balu na home <balu na k-net.fr> napísal(-a):