kviz na piatok - ked neplati Kirchhoffov zakon

balu@home balu na k-net.fr
Pátek Červen 21 23:30:31 CEST 2013

no tu prave vyzera ze sa scitavanim a odcitavanim velmi nedaju separovat
jednotlive zlozky. Preto som sem poslal otazku a urobil kviz. Mozno bude
mat niekto iny napad, mne sa to nepodarilo tymto sposobom vyriesit.
b.