Pojistka Oxystop - princip a funkce

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 21 18:58:03 CEST 2013

 21.6.2013, 18:50:55

Tak to by mohlo byt. Mam jednu postarsi karmu, kde jsou krom obligatniho
termoclanku a elmag ventilu v obvodu dva seriove "valecky" co vypadaji
jako bimetalovy termostat.
Ten jeden je termostat zcela urcite, neb je namontovan na ohrivane
medene trubce a v navodu bylo psano cosi o ochrane proti behu nasucho.
A druhy valecek (vypada na prvni pohled stejne) je v miste odtahu
spalin.
Uz si nepamatuji, zda to je pojmenovano zrovna Oxystop, ale jako
pojistka pred straslivou smrti zadusenim to byt ma.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz