Re: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Červen 21 18:44:12 CEST 2013

Dobre odpoledne,
dnes jsem po domluve navstivil prodejce tech Heronu v Brne a nechal si to
predvest.
Servisni technik byl docela sdilny a par zajimavych veci jsem zjistil,
predevsim:
Hlucnost - cekal jsem, ze bude tissi. Je to ctyrtakt a vydava zvuk jako
stojici motorka na volnobeh. Ale pokud bude     v jine mistnosti, nebo nekde
venku, tak je to docela dobre snesitelne. Ve srovnani s Hondou je pry hluk
zhruba stejny.
Vykon - staci na osvetleni, televizi a topeni, NESTACI na lednici (technik
potvrdil na muj dotaz)
Spotreba - nadrz ma na cca 2,5l a mela by vydrzet na 6 - 8 hodin
Servis - trileta zaruka a kompletni servis firma poskytuje
V soucasnosti doprodavaji tento typ a od podzimu ma byt novejsi model, podle
technika jen nejaky facelift za vyssi cenu

Vladimir