kviz na piatok - ked neplati Kirchhoffov zakon

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 21 18:13:53 CEST 2013

Jano,

to je vyskumny Genossenschaft, ktory potrebuje vediet vsetko... Najlepsie
aj to co si budes mysliet o dva tyzdne, nieto nejake prudy, ktore potrebuju
do svojich modelov a experimentov... Ale to ako clovek s PhD vies najlepsie
sam. Odkaz z tej knihy co som sem dal, je presne navod na to co potrebuje a
ostatne si uz dorobi sam. Zial myslim si, ze to skonci tak, ze namiesto
toho, aby si to prestudoval, tak to prehlasi za najvacsiu blbost, co tu
dnes odznela. Ostatne dopadne to tak, ako to je tu zvykom... Ale na reakcie
si budeme musiet pockat do vecera.

A.

Dňa 21. júna 2013 17:53, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal(-a):