kviz na piatok - ked neplati Kirchhoffov zakon

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Červen 21 17:19:06 CEST 2013

Pocuvaj este ma napada taka vec, ze ked som sa hlbsie zamyslel nad tym
obrazkom, tak som si spomenul na to, ze to skoro zaklady a tak som
nalistoval knihu p.Goedbloeda a tam na strane 43 zacina taka pekna
kapitola. Na strane 53 mas potom na obrazku 2.12 riesenie ktore ta aspon
inspiruje v dalsom badani...

A.

p.s. odmenu si nechaj, kedze neviem ci na listovicu pridem...

Dňa 21. júna 2013 16:56, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal(-a):