Olovnata spajka <0.5mm

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Červen 21 11:30:41 CEST 2013

Mozno som nieco nepostrehol - ale musi mat ta spajka nejake specialne
vlastnosti? Trebars v TME maju tenke spajky, aj 0,25mm
http://www.tme.eu/sk/katalog/spajky-droty/03cf5131b457c83cbf6b638df0a09cfc.html
, ale tam si sa asi uz pozeral.
Inak ja konektory a TQFP puzdra s rastrom 0,5mm bezne spajkujem aj
hrubsou ako 0,5mm spajkou :-)

Dňa 21. júna 2013 11:24, Stano <stano.hw na gmail.com> napísal/a: