OT RC soupravy

AZe aze na seznam.cz
Pátek Červen 21 11:22:26 CEST 2013

Zdravím všechny a hlavně modeláře. Nastal čas uvažovat o druhé RC soupravě
(pro začínajícího dalšího člena rodiny) a protože mám Optic6, chtělo by to
asi něco lepšího (tzn. prp mne, že).
S ohledem na kompatibilitu s přijímači by to asi chtělo opět Hitec, ale ...
jako kompromis se jeví Eclipse7 Pro, případně Aurora9. U Opticu i Aurory mi
vadí nevyváženost uchycení. Přečetl jsem spoustu článků a recenzí, jedni
chválí, druzí haní (poruchovost Aurory apod.).
Vyšší kategorie, např. MX1-16 od Graupnera nabízí víc možností, ale s RX
Hitec fungovat nebude.
Je vůbec nějaký systém jedné firmy kompatibilní s jinou?
Jde o použití v letadlech i lodích, počet kanálů není zásadní, zatím stačilo
6.
Co používáte vy?
Je mi jasné, že jde o podobný problém, zda Win nebo Linux, či VW nebo
geometrický obrazec.
Co se mezi modeláři používá nejvíc a na co si dát pozor?
aze