Cerpadlo - vodarna necerpa

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 21 10:46:11 CEST 2013

 21.6.2013, 10:38:58

Spodni voda, nema s tou povrchovou mnoho spolecneho. Hladina spodni
vody, ma za tim co se deje na povrchu (sucho/destivo) znacne spozdeni,
klidne 6 mesicu, vyjmecne i dele.
Ovsem, ne kazda studna je na "spodni vodu",  tu je treba hledat
hloubej,  vetsinou 10 a vice metru, a tudiz k cerpani pouzivat ponorne
cerpadlo. Coz zjevne neni vas pripad.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz