DVB-T rozhlas versus DAB rozhlas

Pátek Červen 21 10:25:08 CEST 2013

Já vím naprosto přesně, k čemu to slouží: k tomu, aby každý, kdo má
televizi a platí televizní poplatek, musel současně platit i
rozhlasový poplatek, protože má vlastně taky rádio.

Přenosný přijímač pro DVB-T by šel postavit z nějakého set top boxu,
nejlíp z takového, co má napájení z adaptéru, pak už je to jen o
přidání baterie a reproduktoru
(a zesilovače k němu).

P.K.