Komercia: Zmeranie anteny a vykonu vysielaca na 5,8GHz

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Červen 20 15:34:25 CEST 2013

No neco malo zmeri v Praze telekomunikacni zkusebna: http://www.testcom.cz
A dalsi zkusebna je/ byla ve Vyskove - vojenska.

Michal Gregor

-----Původní zpráva-----
From: Jozef Racek
Sent: Thursday, June 20, 2013 3:21 PM
To: HW-news
Subject: Komercia: Zmeranie anteny a vykonu vysielaca na 5,8GHz

Ahoj,

predbezne zistujem, ci ma niekto moznost zmerat
oficialne = s vystupnymi dokumentami a "peciatkou", alebo
neoficialne = aspon s vytlacenymi dokumentami z merania ( vytlacene
merania, alebo odfotene displeje meracich zariadeni )

1. smerovy diagram, zisk a impedancnu charakteristiku (diagram) anteny1
na 5,8 GHz
2. smerovy diagram, zisk a impedancnu charakteristiku (diagram) anteny2
na 5,8 GHz
3. vystupny vykon na konektore zariadenia1 na 5,8 GHz (predpokladany
okolo 2W)
4. vystupny vykon na konektore zariadenia2 na 5,8 GHz (predpokladany
okolo 2W)
5. Vyziareny vykon zariadenie1+antena1 vo vzdialenosti x
6. Vyziareny vykon zariadenie2+antena2 vo vzdialenosti x

Body 5 a 6 by stacilo porovnat ( priblizne rovnake, alebo jeden par je o
xy% vyssi vykon ako druhy ).

Ide o dokazovanie preco zariadenie jedneho vyrobcu funguje lepsie a
druheho horsie pri komunikacii so zariadeniami tretieho vyrobcu.
Vyrobcovia si strazia vseky informacie a tvrdia, ze robia vsetko podla
normy a chyba v ich zariadeni nie je (iba ich zariadenia sa nechcu
rozpravat ;-) ) Ja mam 3 cierne krabicky a som okolnostami donuteny
dokazat, ze ktory vyrobca klame a jeho zariadenie nefunguje tak, ako ma
napisane v technickych parametroch.

Podrobnosti o presnych frekvenciach, sirkach pasma a pod. by som
upresnil sukromne.

Za kolko by taketo merania bolo mozne urobit ( cas, cena).

Odpovede prosim priamo na mail, nech nezatazujeme konferenciu.

Dodo