XC8 a data ver Flash

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Čtvrtek Červen 20 13:39:55 CEST 2013

Stalo se mi, že jsem v jednom modulu neměl potřebný #include, překladač
nic nehlásil, ale dosadil si implicitně všechny parametry jako int.
Správné parametry byly typu float a já nemohl pochopit, proč mi
nefunguje úplně standardní knihovní funkce a v jiném místě funguje.

Pokud platí že pointer != prostá adresa proměnné (viz wek), může se
jednat i o tento případ.

Tomáš