Pointer na const

Čtvrtek Červen 20 06:29:48 CEST 2013

To samozrejme 10 z 10 prekladacu udela, co jsem vypozoroval pri obcasnem
krokovani optimalizovaneho kodu, tak toto je jeste absolutne
zanedbatelne zverstvo ;-) Ve vysledku se optimalizovany program v
podstate krokovat neda, skace to chaoticky a uplne nelogicky mezi radky
zdrojaku, vetsina lokalnich promennych nejde zobrazit, protoze bud neni
ulozena v pameti nebo neexistujou vubec jako primo ulozena hodnota atp...
Myslim, ze jedine omezeni optimalizace je, aby po prekladu program
delal, co je napsano ve zdrojaku.