XC8 a data ver Flash

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Červen 19 22:36:15 CEST 2013

> const unsigned char pdata1[]= { 0x01,0x01,0x00,0x00,0x00,0xDA,0x08, ... atd,

> Pri trasovani vidim, ze vyraz
> (uint32_t)pdata1 casto obsahuje 0 misto adresy promenne.

No, nechcem krivdit Microchipu a samozrejme o PICoidoch nic neviem, ale rozne tie ladiace prostriedky castokrat ukazuju kraviny. Ved pdata1 je predsa konstanta, nie? Skor by som dal breakpoint niekde na zaciatok tej funkcie a pozeral na "miesto" (register? pamat?), kde sa odovzdavaju parametre. No a samozrejme by som pozrel v disasemblerovanom binare, ako sa pred volaniami tej funkcia to inkriminovane "miesto" plni.

wek