Napetovy prepinac - hotovy vyrobek

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Středa Červen 19 11:41:54 CEST 2013

dobry den
predpokladam ze ste schopny dat do krabicky jedno rele s cievkou na 230~ s
dvomi prepinacimi kontaktmi, dimenzovanymi podla vasich poziadaviek
schemu snad nemusim kreslit, v pripade zaujmu poslem sukromne .-)
rRobo

----- Original Message -----
From: "Petr Simek" <psimek na jcu.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 19, 2013 10:50 AM
Subject: Napetovy prepinac - hotovy vyrobek

Dobry den

naevite zda nekde neroste hotova krabicka co by mela dva privody 230V~
se zastrckou a jeden vyvod 230V~ na zasuvku ? Fungovat by to melo tak
ze kdyz je napeti na primarnim privodu melo by to sepnout rele a propojit
primarni privod na vystup . Pokud neni napeti na primarnim vstupu rele
by melo odpadnout a propojit na vystup sekundarni vstup.

Zjistuju ze i dalsi rada UPSek APC (HS500) stoji za h. Kdyz uz ma slabou
baterku a udela pravidelny battery test tak skonci mrtva a odpoji
zatez. Tohle jsou vysledky roku prace inzenyru od APC !@#

Chtel bych k tomu dat nejake hlidani ktere mi prepoji zatez na primo
kdyz ta po**ana UPSka zase klekne kvuli slabe baterii.