OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Červen 19 07:48:24 CEST 2013

Dne 18.6.2013 22:12, JDrozd napsal(a):
> Zdravim,
> bohuzel moje zkusenosti a praxe co se tyce motoru jsou temer nulove a
> nerad bych zrovna tenhle pekny kousek zku*vil pokusnicenim, proto se
> shanim po dokumentaci a svicce, ktera tam pujde.
Rada se svickou pochazi tusim primo z VOPu, kde jsem shanel i jeden
nahradni dil. Na teplotu se muzu pripadne podivat, ale je to myslim ta
nejobycejnejsi, kterych se vali na kazdym rohu pet.
Jinak bych se toho nebal, ten motor neni zadnej hi-tech, ublizit mu bude
chtit uz notnou davku neumetelstvi a tuposti.

Chystam se jeste predelat puvodni transduktorove rizeni alternatoru
(velky, tezky a u civek s milionem vyvodu se rozpada izolace vodicu),
akorat jsem jeste neposbiral tolik informaci, abych si rekl: Uz vim
dost, jdu do toho.

   TomM