Datovy tarif M2M

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Červen 18 19:22:38 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 18.6.2013 od Zdeněk Aster:

> Upřimě já bych na tom mém zařízení nějaké testy provedl, ale nemám
> vyčerpán limit to za prvé to je otázka chvíle, ale co je horší, že
> mě třeba nejdou pingy, celkově to spojení není moc stabilní, tak se
> mi to v tom mém měřáku dost blbě testuje, když ještě ladím svůj
> software, když nefungují dvě věci dobře tak pak těžko můžu podat
> nějaký report :-D. Může někdo zkusit kdo má ještě limit jestli jsou
> blokováne ICMP pakety alespon ping?

No dřív ICMP fungovaly, určitě PING, to jsem testoval. Ale teď, jak
udělali tu úpravu, tak nasadili novou přistávací stránku místo
T-Mobile a vypnuli internet úplně. Místo 16 kbps to nejede vůbec.
Aspoň mně ně. Jediné, co funguje, to je MAFRA FUP a přistávací
stránka, kam to přesměruje HTTP. Takže s námi pěkně zatočili :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem