Datovy tarif M2M

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Červen 18 19:12:54 CEST 2013

Upřimě já bych na tom mém zařízení nějaké testy provedl, ale nemám vyčerpán
limit to za prvé to je otázka chvíle, ale co je horší, že mě třeba nejdou
pingy, celkově

to spojení není moc stabilní, tak se mi to v tom mém měřáku dost blbě
testuje, když

ještě ladím svůj software, když nefungují dvě věci dobře tak pak těžko můžu
podat

nějaký report :-D. Může někdo zkusit kdo má ještě limit jestli jsou
blokováne

ICMP pakety alespon ping?

Zdeněk Aster

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Zahradnik <clexpert na clexpert.cz>
Datum: 17. 6. 2013
Předmět: Re: Datovy tarif M2M

"Původní zpráva ze dne 16.6.2013 od Jaroslav Buchta:

> Nejak mi uniklo, v cem je problem - po vycerpani FUP to nejde vubec
> ani pro bezne pouziti?

Ale Mlho, už měsíc se tu o tom bavíme :-) Po vyčerpání FUP má fungovat
16 kbps zpomalení. Což funguje, ovšem nikoliv HTTP, které přesměrovává
na nějakou jejich stránku. Nejdříve do samoobsluhy T-Mobile, teď nově
někam jinam. Takže internet funguje, ale nikoliv přes HTTP, tedy
nezabrowsuješ si. Pro M2M třeba na TCP/IP nebo UDP to bude OK.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem