OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Úterý Červen 18 10:07:25 CEST 2013

Dne 18.6.2013 02:37, JDrozd napsal(a):
> Zdravim,
>
> kdyz uz je tu rec o starych centralach, mam jednu takovou - tusim ze
> ZB6 nebo 7, chybi co vim jen svicka, nevite, kde ji sehnat, nebo jakou
> nahradit? V prodejnach s auto/moto dily jsem to zkousel, koukali na
> me, jak kdybych chtel neco na opravu mimozemske lodi :-) Nebo nemate
> nekdo jakoukoliv dokumentaci?
>
> Predem diky - JDrozd

Mam ZB5 (1kW) a svicku (malou, v kovove trubce, snad jeste z nejakych
leteckych motoru nebo co jsem to zaslechl) jsem resil prevrtanim a
riznutim noveho zavitu M14x1.25 na bezne prodavane svicky. Vrta se 12.8mm.

   TomM