Flash firmware TP-Link TL-WR741ND rev 4.24

Milan Horák stranger na tiscali.cz
Pátek Červen 14 18:32:20 CEST 2013

Dobrý den všem,

tak se mi to konečně podařilo, správné zapojení kabelu jsem našel jinde
(ten ASCII art je originál).

Díky všem za rady, pomohlo to. A konečně jsem si koupil odsávačku :-)

Milan

                                         +9V from Router (Cathode D5)

                                                  .-.
                                                  | |
                                                  '-'

                      Schottky-Diode (eg. BAT41)   |       to PC RX
                                   .----->|--------o-----------
                                   |               |
                                   |               |
                       ___         |              |/
             ---------|___|--------o--------------|  BC547
     from Router TX    10k                        |>

                                                  ===
                   VCC   VCC                      GND
                    + 3v3 +
                    |     |
                    |     |
                    |    .-.
                    |    | |
                    |    | |10k
                    |    '-'
                    /|    |     22k  Si-Diode (eg. 1N4148)
                    |     |
                    |     |
                    |     |
  to Router RX       Schottky-Diode (eg. BAT41)