Re: OT Vyčištění štětce pro další použití

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 14 15:29:24 CEST 2013

Neprehlidnul jste zacatek meho mailu?
(... kdyz si s tim trochu pohrajete... )  ;-)

Stara zkusenost rika, ze barva se nejlip rozpousti sama v sobe.
Takze pokud natirate a macite to, tak se to udrzuje stale mekke.
Lak sice skutecne pouzivam dnes jen jen vodou reditelny, ale
kdyz jsem nedavno natiral treba strechu, tak mi jedna polovina
trvala 10 hodin natirani v tahu. Za to dobu by samozrejme barva
davno zaschla, ale stalym macenim se udrzuje stetec mekky.
No a po vycisteni je zase jako novy (za posledni 2 roky jsem
s nim natrel 3 strechy - svou, rodicu a svagrovi, kazdou 2-3 vrstvy,
stetec je to stale tentyz).

Samozrejme stetec za 20 Kc v akci v Lidlu se jiste da vyhodit
a usetrit si tak praci. Ale kvalitnejsi stetec stoji jednak o dost vic,
navic starsim stetcem, ktery uz nepousti chlupy, se opravdu dela lip.

PL