Re: OT Vyčištění štětce pro další použití

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 13 19:41:00 CEST 2013

 13.6.2013, 19:34:23

Moznosti je nekolik, bohuzel zadna neni univerzalne idealni.
Pokud stetec cistite, je treba jej vzdy vytrit do sucha, vyprat treba
i jen v malem mnozstvi redidla, vytrit atd. ...
Tim je mozne stetec pomerne dobre vycistit pri relativne male spotrebe
redidla.
Nebo muzete stetec do dalsiho pouziti strcit do vody, ale zase se musi
dobre vytrit pred pouzitim a pripadne plechove casti zacnou rezivet.
Nebo je mozne stetec zabalit do mikrotenoveho pytliku, popr i s
kouskem hadru nasaklem redidlem. To je dobre hlavne tehdy, kdyz vite
ze v nejake dohledne dobe budete opet natirat toutez barvou.
No a v neposledni rade, je tu moznost pouzivat vodou reditelne barvy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz