SPI-dlzka zbernice.

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Čtvrtek Červen 13 14:49:26 CEST 2013

preco seriove odpory? ja som myslel ze sa daju odpory medzi signal a zem ci nie?

m.

From: Andrej Jancura
Sent: Thursday, June 13, 2013 2:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: SPI-dlzka zbernice.

Ahoj,

tvoje dve posledne vety su naozaj vystizne...

Ja osobne by som to riesil v prvom kroku budicmi typu HC245 a HC14, dal tam seriove odpory ku budicom HC245 aj na zakonceni HC14, pouzil kabel s minimalnou kapacitou - teda nejaky telekomunikacny a hral sa s topologiou a osciloskopom, pokial by boli hrany na SCLK a datach pekne zaoblene, ziadne zakmity. Samozrejme treba pouzit scop s co najvacsou sirkou pasma, takze 350M-500MHz by kolega na skole mohol niekde zohnat. Hodnotu tych odporov nechajte radsej vacsiu, ale zase nie prilis, aby Vam neorezali hrany signalov moc a nebol problem so vstupmi HC14. Da sa to pekne odsimulovat v SPICE, ale praktickejsie je zobrat par odporov a letovacku a urobit to priamo v aplikacii.

A.