Re: Trafa ( Bylo: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla ...)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Červen 12 11:40:47 CEST 2013

Dobry den,

prave meranie teploty kompenzuje neharmonicky vstup. Myslim, ze v
mikrovlnej technike sa pouzivali kalorimetricke merace vykonu, ktore
funguju tak, ze vf energia zohrieva nejaku latku a meria sa prave teplota
tej latky, ktora je umerna vykonu.

A.

2013/6/11 Kuba Jan <honza.kuba na gmail.com>

> Ještě zajímavější je průběh na osciloskopu takového tráfka.   Je to
> všechno možné dohromady jenom ne sinusoida, co do toho leze :-(
>

> Dne 11.6.2013 22:47, Vláďa Anděl napsal(a):
>
>  Opravdu zajímavé, nečekal bych že se to může takhle chovat.

>>> 200 / 40