Re: Trafa ( Bylo: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla ...)

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 11 20:02:48 CEST 2013

 11.6.2013, 19:55:29

Takze po trosce pokusniceni, to empiricky vychazi takto:
Iz-mA  / teplota jadra-st.C
0  /  42
200 / 40
375 / 45

Pripominam ze jde o traficko z adapteru 12V/0,4A, mereni jsem delal na
otevrene krabicce, a s demontovanym usmernovacem.
Mereni teploty cidlo KTY81/120 pritazene k jadru vazaci paskou a bez
kalibrace, takze absolutni hodnota muze byt o nejaky ten st. vedle,
ale relativne by to melo sedet.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz