Trafa ( Bylo: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla ...)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červen 11 05:13:24 CEST 2013

Zdravím,
  to je pravda, to zní logicky, ale přesto empiricky skutečně existují
adaptéry, které naprázdno hřejí víc než pod zátěží. Usměrňovač a kondenzátor
jsou pochopitelně studené, hřeje jen trafo. Tak to zřejmě bude skutečně tak,
že při zatížení se začne uplatňovat více vnitřní odpor primáru, který sice
začne hřát, ale tím klesne ta magnetizační složka proudu do lineární oblasti
a přestane se tolik zahřívat jádro...
  Zdraví Pavel