Trafa ( Bylo: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla ...)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pondělí Červen 10 22:10:44 CEST 2013

Zdravím,
  ano, má to vliv, protože ty ztráty jsou silně nelineární a začnou prudce
růst až od určité hodnoty sycení.
  Jinak já to vidím tak, že pokud protéká sekundárem proud, tj. je odběr,
jeho orientace je proti primárnimu proudu, takže má tendenci snižovat
magnetické buzení jádra a o tom to právě je.
  Zdraví Pavel