Re: Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla/ledničky (Re: OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj)

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 10 18:39:39 CEST 2013

 10.6.2013, 18:34:39

Soudoba mala trafa mohou klidne zavanet sami od sebe i po pripojeni na
cistou sinusovku.
Zrovna minuly tyden jsem zkousel nejakej adapter philips 12V, 0,4A.
A po necele hodine, se na trafu sotva dala udrzet ruka, presto ze bylo
bez zateze a krabicka otevrena.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz