Modifikovaná sinusovka a motor čerpadla/ledničky (Re: OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj)

Pondělí Červen 10 16:58:54 CEST 2013

Hezké odpoledne,

	tak kotel je Thermona PRO 14KX a čerpadlo uvnitř je WILO RSL15/6-3 KU P
nacházím jej v různých obchodech, ale parametry nikoli. Tedy parametry
elektrické. A stránky www.wilo.cz také technickými parametry nehýří...

	Lednička je Electrolux ERB29233 s odběrem proudu 0,9 A při 240 V
http://chaoz.zirafoviny.cz/_hic_sunt_leones/index.php?path=obrazky/

	O provoz ledničky až tak moc nejde, ale ten kotel by byl fajn, protože
třeba dneska byl výpadek proudu několik hodin. Ještě že jsem nebyla
doma, ale poslední dobou je to relativně často. Předpokládám, že
napájecí zdroj osazený klasickým trafem si se zubatou sinusovkou poradí
bez potíží.

Saša Svobodová.