OT sposob prejavu vole prijat licencne podmienky, was: Kapacitni tlacitka STM32F?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červen 10 08:47:08 CEST 2013

Bez toho, aby som sa pokusal hodnotit ten postup (ktory mimochodom
nepouziva len ST), som trocha zaguglil a dovolim si odcitovat:

http://www.e-advokacie.cz/cz/clanky/novela-autorskeho-zakona-a-pocitacove-programy.html

Na tuto situaci reaguje novela pøidáním ustanovení § 46 odst. 5 a § 46
odst. 6 do autorského zákona [...] „O podání návrhu jde i tehdy,
smìøuje-li projev vùle i vùèi neurèitému okruhu osob.“ [...] „S
pøihlédnutím k [...] zvyklostem, mùže osoba, které je návrh urèen,
vyjádøit souhlas s návrhem na uzavøení smlouvy provedením urèitého úkonu
bez vyrozumìní navrhovatele tím, že se podle ní zachová, zejména že
poskytne nebo pøijme plnìní. [...]"

... pricom je mi jasne, ze autorske pravo nie je vo vsetkych krajinach
chapane rovnako.

wek

PS. Ospravdelnujem sa za zmrsene pismenka; odporucam si precitat prislusnu
cast v odkazovanom dokumente.