Ucinnost solaru 41% (zatim v labu)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červen 8 12:32:10 CEST 2013

 8.6.2013, 12:28:02

Nektere FVP, netvrdim ze zrovna ten vas, pouzivaji slouceniky teluru a
kadmia. Ale o tom se nesmi mluvit, neb podle aktualnich kanonu
nejsvatejsi viry , jsou vsechny FVP absolutne ekologis, a po skonceni
zivotnosti se sami rozlozi na zcela naskodne slozky.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz