OT Zpoplatneni ostrovnich systemu - vyrobene elektriny

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 7 12:05:18 CEST 2013

To logiku nema...ja nemam uzavrenou smlouvu na to kolik odeberu, nemusim
nic, kdyz se seberu a odjedu bydlet k rodicum.

Garantovany vykon platim uz prece v te pausalni platbe za jistic - tohle
je jen dalsi zpoplatneni toho co uz lidi plati.

Radek Vicek