OT Zpoplatneni ostrovnich systemu - vyrobene elektriny

Martin Záruba swz na volny.cz
Pátek Červen 7 11:38:48 CEST 2013

V podstatě by to mělo logiku. Nicméně jak stanovit základ, ze kterého se to
vypočítá? Jak poznat, že jsem určitou energii vyrobil a proto neodebral ze
sítě a tedy mám zaplatit, nebo že jsem ji nevyrobil ale ani nespotřeboval,
tedy nemám zaplatit, jestliže odběr ze sítě je v obou případech stejný?
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 07, 2013 11:30 AM
Subject: Re: OT Zpoplatneni ostrovnich systemu - vyrobene elektriny

7.6.2013, 11:24:22

Tohle je IMHO klicove. Neplati to tedy pro kalkulacky, motorova
vozidla, nebo zahradni domek bez pripojeni k siti, ale pouze pro
pripady, kdy ma nekdo bezne pripojeni k siti a k tomu nejakej FVP nebo
vrtuli. Kdyz sviti/fouka jede na vlastni, kdyz ne, jede na sit. Kterou
timto vyuziva jako "zalohu" pro pripad kdy vlastni vyroba neni.
Jde tedy o jakysi (zvyseny) poplatek za onu zalohu, obdobne jako je
poplatek za rezervovany prikon.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz