Re: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pátek Červen 7 08:53:37 CEST 2013

Ja to videl, ale videl jsem i tohle
http://www.youtube.com/watch?v=hWaOmoQ9nRE
Moje uvaha byla, ze pokud budu potrebovat centralu do prace, nebo i na
chatu, kde pojede kazdy den/tyden nekolik hodne hodin, tak je Honda jasna
volba. Ale na pouziti, jako zaloha na par hodin za rok muze byt i ta
levnejsi varianta bohate postacovat.

Vladimir

-----Původní zpráva-----
From: Kubat Tomas
Sent: Friday, June 07, 2013 7:19 AM
To: HW-news
Subject: RE: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

mozna bude stacit projit web a nemusite nikam chodit, treba tohle uz neco
napovida .. http://www.youtube.com/watch?v=J6LCnEwdK1k
tomik.

Take jsem se na ty udaje dival a nejsem z nich moudry. Chtelo by to
porovnat. Me to zajima take osobne, protoze o necem malem uvazuji pro stejny
ucel jako Sasa, tak myslim, ze na provoz par hodin za rok by mohla stacit i
ta levna centrala. Mam navic vyhodu, ze to muzu dat v domku mimo obytny
prostor.
Jestli mi zbyde pristi tyden cas, tak se u toho prodejce stavim, jestli bude
ochotny mi to predvest, tak podam meldung.

Vladimir