Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Tomáš Mazouch mazouch na ica.cz
Pátek Červen 7 08:37:53 CEST 2013

Dne 7.6.2013 00:16, Vladimir Nerud napsal(a):
> Take jsem se na ty udaje dival a nejsem z nich moudry. Chtelo by to
> porovnat. Me to zajima take osobne, protoze o necem malem uvazuji pro
> stejny ucel jako Sasa, tak myslim, ze na provoz par hodin za rok by
> mohla stacit i ta levna centrala. Mam navic vyhodu, ze to muzu dat v
> domku mimo obytny prostor.
> Jestli mi zbyde pristi tyden cas, tak se u toho prodejce stavim,
> jestli bude ochotny mi to predvest, tak podam meldung.
>
> Vladimir

Parkrat jsem mel v ruce Herona, co vypada uplne stejne jako Honda EU10i
(krome barvy). Srovnanim s Hondou neposlouzim, ale tiche mi to prislo
dost, akorat se mi to povedlo v tom jejich "setricim" modu dostat do
stavu, kdy to vytrvale driftovalo s otackama. A to je zvuk, na ktery se
blbe zvyka. Vickrat se mi to ale nepovedlo.
Prijde mi to jako pajc te Hondy, pripadne vystup te same fabriky v
noci/o vikendu.
Pripadni zajemci pozor, chce to provozovat na rovine, cidlo hladiny
oleje funguje jako sklonomer.

   TomM