Re: OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Červen 7 00:06:33 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 6.6.2013 od gatilo:

> No a k tomu nejakou tu nabijecku a hlavne menic 12->220, coz ponekud
> zhorsi, jak ucinnost tak i ty finance.

Finance ani tak ne, to je otázkou několika stokorun. Účinnost ano,
pokud se má měnit na 230V, ale zase to nebude tragédie.

> Jak uz jsem psal, je potreba dobre uvazit, co a za jakych okolnosti
> chci zalohovat. Muze byt, ze je vhodnejsi aku, jindy bude vhodnejsi
> centrala.

Ano, plně souhlasím.

> V mych uvahach vychazi vhodnej centrala, neb kratke vypadky neresim
> a na dlouhe aku stejne neni. Krom toho centralu vyuziju obcas na
> nejake to kempovani, nebo venkovni prace mimo dosah el. site.

Já mám zase nabíječku v garáži a měnič v autě, tak využiju tyhle dvě
věci, akumulátory se také dají lecjak využít v elektronické praxi,
zatímco pro elektrocentrálu a kanystr s benzínem využití nemám :-)

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem