Re: OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červen 6 23:44:29 CEST 2013

 6.6.2013, 23:36:21

No a k tomu nejakou tu nabijecku a hlavne menic 12->220, coz ponekud
zhorsi, jak ucinnost tak i ty finance.
Jak uz jsem psal, je potreba dobre uvazit, co a za jakych okolnosti
chci zalohovat. Muze byt, ze je vhodnejsi aku, jindy bude vhodnejsi
centrala.
V mych uvahach vychazi vhodnej centrala, neb kratke vypadky neresim a
na dlouhe aku stejne neni. Krom toho centralu vyuziju obcas na nejake
to kempovani, nebo venkovni prace mimo dosah el. site.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz