Re: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 6 22:39:55 CEST 2013

On Thu, 6 Jun 2013, Vladimir Nerud wrote:

> Tak nekupujte Hondu, ale treba
> http://obchod.typservis.cz/product.php?id_product=17

Udavaji hlucnost 54db(A) ALE v 7 metrech. Honda udava u podobneho
modelu 10i hlucnost 83-87db(A) . Daji se tyhle udaje nejak porovnat ?

Kdybych uvazoval ze Honda to udava pro 1 metr pak by ta Heron vychazela
na 72db(A) ale nejak neverim tomu ze Heron bude tissi - zavani mi to
podvodem.  Mate s tim Heronem nejakou osobni zkusenost - je opravdu
tak ticha ?

(Mozna ze Heron udava tu hlucnost bez zatizeni zatimco Honda v zatizeni)