Odchazejici tranzistor v Shunt Clamp

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 18:00:06 CEST 2013

Takze Vam este trochu pomozem, dnes som pozrel nahodou konferu na pandore a
Altium podporuje nepriamo aj kreslenie tienacich ringov okolo vodicov.
Takze v scheme nadefinovat sirku vodicov a clearance a potom zapnut
multiroute.

A.

Dňa 4. júna 2013 16:17, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal(-a):