PIC16F1847 a falesne spinani vstupnich pinu na portu RA

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Červen 6 17:52:16 CEST 2013

Pokial mam byt uprimny, tak posledna moznost ze je to skopirovany cinsky
smejd. Za tych 8.50 by som si to zadratoval cele na univerzalke a dal tam
novy cip z Farnela ako to kupoval niekde hotove na e-bay.

Alebo ktovie ci sa ho nepodarilo upalit v origo zapojeni. Ja co mam doma
adaptery, tak niektore davaju na vystupe pri rozsahu 12V cca. 18-20V na
vystupe. Este mohol odist ten cinsky stabilizator a s nim aj ostatne cipy.
Idealne by ale bolo, keby sem dal kolega nejaku schemu ako to ma zapojene,
pretoze tam moze byt este nejaka pakaren, o ktorej nic netusime...
Napriklad ked kombinuje 5V a 3.3V. Alebo ked to mal este v origo zapojeni s
pull-down 4k7 na zem a tlacitko do +. To mohlo pri stlaceni vyrobit nejaky
pulz vacsi ako napajacie napatie a vstupy a cip sa porucali do kremikoveho
neba... To sa bez merania a dlhodobeho monitorovania osciloskopom neda
zistit.

Ja to chcem skusit s 16F1829, ked sa dokopem k dalsej objednavke z Farnelu.
Ci mikrocip posiela vzorky neviem, neskusal som to. Naposledy som
objednaval v case, ked ich este posielali ale aj to som skor skusal analog
ako mcu.

A.