Re: Zalohovaná zdroj pro domaci telefony v panelaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 6 11:34:04 CEST 2013

On Thu, 6 Jun 2013, Zapletal Martin wrote:

> Je mi jasné, že funguje i na stejnosměrný, občas, když to lidem vadí že bzučí
> tam dám usměrnění a je to, u některých přístupáků to celé děláme jen na
> stejnosměrný, ale staré telefony doma mají bzučák a ten jede zcela určitě na
> střídavý. A měnit telefony nebo zvonky v nich by nebylo finančně únosné.

Pak asi nezbude nez neco ubastlit. Energeticky nejlip vychazi nejaky
MOSFET mustek ktery by to prostridaval. Ale je nutne aby ten stridavy
okruh byl plovouci a oddeleny od stejnosmerneho, jinak tam dochazi ke
zkratu. Ten by se dal resit nejaky seriovym omezovacim odporem .