OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 6 11:01:54 CEST 2013

Nevim jak nejake low-cost varianty, ale ta Honda co jsem psal - pred
tremi lety jsem do ni nalil benzin - kazde jaro ji protocim - pokazde
chytne tak na treti pokus po tom co stala celej rok. Opakovany start
take neni problem.

Bohuzel nejlevnejsi Honda stoji cca 30.000Kc!!!

Radek Vicek