OT: Akumulátorová baterie pro nouzový zdroj

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Červen 6 10:58:05 CEST 2013

Je fakt, ze nez baterky tak ta centrala je univerzalnejsi a v kombinaci
s nejakou mensi baterii, ktera pokreje kratke vypadky asi idelani.

Ja mam na lodi krasnou elektrocentralu Honda EM650, ktera se bohuzel uz
nedela. Ma 650VA vazi 22kg a hlucnost je pouhych 54dB (ze 7m) - zrovna o
vikendu jsem ji nechaval probehnout a kdyz clovek poodstoupi par metru
tak to prakticky neni slyset.

Radek Vicek